Brei-Ca’s Ballroom Queen har netop været på udstilling Aalborg. Her fik hun sit sidste cert, hvilket betyder, at hun nu er Dansk Champion.
Resultat: 1.v cert cacib og bedste tæve.
Brei-Ca’s Ballroom Queen har netop været på udstilling Aalborg. Her fik hun sit sidste cert, hvilket betyder, at hun nu er Dansk Champion.
Resultat: 1.v cert cacib og bedste tæve.
Brei-Ca’s Ballroom Queen har igen været på udstilling i Tyskland. Også denne gang blev det til nogle flotte resultater.
Resultat: v1, vhd-cac, dpk-cac, btk 2.
Brei-Ca’s Ballroom Queen har netop været på hendes to første udstillinger i Tyskland. De flotte resultater indikerer, at det næppe har været hendes sidste af slagsen.
Her blev hun bedste toy(bob).
Resultat: v1, vdh-cac, dpk-cac, cacib, bob.
Resultat: v1, vdh-cac, dpk-cac, btk2.
På Pudelklubbens nyligt afholdte udstilling i Stepping, blev Brei-Ca’s Ballroom Queen bedste toytæve og fik dermed sit 3. cert som unghund.
Brei-Ca’s Ballroom Queen var udtaget til at deltage i det spektakulære og meget flotte “Show of Winners 2006” – et show, hvor topvindere af alle racer mødes og konkurrerer sammen. Se alle resultaterne på www.showdogs.dk.
Vores charmetrold Brei-ca’s Ballroom Queen har lige været på udstilling i Brøndby Hallen, hvor hun fik sit første cert, samt blev 3. bedste toytæve, kun ni måneder gammel. Resultaterne fra foråret og sommerens pudeludstillinger kan ses på Pudelklubbens hjemmeside.
Familien La’BiBa’s to- som firebenede børn har fået en lillesøster, som lige har været på sin første udstilling. Udstillingen fandt sted i Næstved den 26. marts i år, og Brei-Ca’s Ballroom Queen levede op til sit navn. Hun blev bedste toybaby efterfulgt af en placering som 4. bedste baby blandt 19 hunderacer i en stor ring senere på dagen.
La’BiBa’s Henri var også med på denne udstilling, og han gjorde sig også bemærket, da han fik sit andet cert og blev bedste dværgpudelhan.
Alt i alt havde vi en dejlig dag med gode resultater.
I januar måned blev vores hunde fotograferet til en reklame for TV 2 Zulu. TV-stationen hyrede os til at deltage i en foto-session sammen med komikeren Jan Gintberg, som led i en større annoncekampagne for hans nye satireprogrammer på kanalen.
Hundene nød selvfølgelig opmærksomheden, og vi havde alle sammen en sjov og spændende dag.
Vi behøver vel ikke at nævne, at vi glæder os utroligt meget til at se resultatet. Hvis det er muligt at fremskaffe noget billedmateriale, vil vi naturligvis lægge det ud på hjemmesiden.